Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása:
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A kosár „megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. a kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése:
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:
- már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
- új vásárlóként akar regisztrálni
- esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az önnek megfelelő szállítási módot:
- házhoz szállítás (MPL posta futárszolgálattal)
- személyes átvétel a megjegyzés rovatban megírtak alapján: birkózóversenyen, vagy Dorogon a NIKKO PÓLÓ MŰHELYBEN(H-P:8-16 között)
- Postaponton történő átvétel
- Posta csomagautomatából történő átvétel
- Postai átvétel
Ezt követően egy önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
- banki átutalás (előre utalás) - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk önnel)
- utánvét - (készpénzes fizetés házhoz szállítás esetén, a küldemény átvételekor az MPL futárszolgálat munkatársának)-Nem mindjg elérhető opció.
- fizetés egy ön által kiválasztott postán - átvételi helyen (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni. a bankkártyás fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell.) vagy Dorogon a NIKKO PÓLÓ MŰHELYBEN(H-P:8-16 között)
- készpénz - személyes átvétel a megbeszéltek alapján, birkózóversenyen, vagy Dorogon a NIKKO PÓLÓ MŰHELYBEN(H-P:8-16 között) vagy Dorogon a NIKKO PÓLÓ MŰHELYBEN(H-P:8-16 között)
- ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „megrendelés”gombra.
Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt látható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása:
A rendelések feldolgozása (munkanapokon) 24 órán belül, munkaidőben 8-17 óra között történik meg.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
Az adatbeviteli hibák javítására a „megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége, vagy utólag e-mailben jelezni a: birkozomez@gmail.com-on.
Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található telefonszámot.
Fizetési feltételek:
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítás:
A küldemények kézbesítése, szállítása a MPL postafutárral történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást csak bizonyos feltételekkel, előre leegyeztetve vállalunk.
A szállítástól elállás:
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése:
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában, NEM HASZNÁLTAN vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás:
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ visszaszolgáltatási garancia:
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék (cipő, mez, stb.) csomagolását felbontotta és eldobta, és/vagy a termék rendeltetésszerű használatát már megkezdte, a terméket "kipróbálta".
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eredeti árán eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapot romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. kormányrendelet szövegét letöltheti a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés:
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése:
A 2001. évi cviii. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez (munkanapokon) 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "vevőszolgálat" vagy "elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.